Encik Robot: Pantas dan Kotor Cara Musim 1 Berakhir

Tayangan perdana drama penggodam Amerika Syarikat yang ketagihan musim kedua Encik Robot tidak sampai hari Rabu (melainkan anda melihat gambaran Ahad!), tetapi kami sudah terlalu teruja untuk menahan diri. Kami telah bulatkan semua yang kita tahu tentang musim kedua Encik Robot , tetapi sebelum anda menyelami perkara yang akan berlaku, anda harus memastikan anda mengetahui tentang perkara yang berlaku sudah berlaku. Kemungkinannya, anda telah menonton perlawanan akhir musim pertama beberapa bulan yang lalu, dan anda mungkin terlupa apa yang berlaku dengan Elliot dan syarikat. Inilah yang anda perlu ingat! Amaran spoiler yang jelas: kelainan plot utama dari musim pertama menanti.

  • Elliot khayal. Watak Christian Slater telah menjadi khayalan Elliot sepanjang masa ini. Elliot memaparkan versi bapanya, yang sebenarnya telah meninggal dunia bertahun-tahun yang lalu akibat pembuangan sisa toksik (ikhlas Evil Corp.) yang membunuh kedua-dua ayah Elliot dan ibu Angela. Encik Robot adalah nama kedai membaiki komputer bapanya.
  • Elliot hilang tiga hari dalam hidupnya. Elliot bangun di dalam kereta Tyrell dan menyedari bahawa dia tidak dapat mengingati tiga hari yang lalu dalam hidupnya, semasa En. Robot alter egonya mengawalnya. Berbekalkan kesedaran bahawa, ya, dia mempunyai alter ego yang sangat berbahaya, dia cuba memikirkan apa yang berlaku. Dia berlalu dan bercakap dengan isteri Tyrell yang menyeramkan tetapi akhirnya pulang ke rumah untuk melihat dunia runtuh berikutan penggodaman yang dia aturkan (dalam pemadamannya) bagi pihak masyarakat.
  • Angela kini bekerja untuk Evil Corp. Angela yang malang telah rosak dan pada dasarnya tiada pilihan selain mengambil kerja PR bekerja dengan musuh terbesarnya: Evil Corp. Dia kemudiannya menyaksikan bos baharunya membunuh diri semasa temu bual TV secara langsung dan terpaksa pergi membeli kasut baharu. Bukan hari yang terbaik.
  • Whiterose dan Phillip Price mengenali antara satu sama lain. Jika anda menonton melepasi kredit akhir, anda menangkap adegan antara pemimpin penggodaman terkenal Whiterose (BD Wong), yang menyamar sebagai seorang lelaki, dan Ketua Pegawai Eksekutif Evil Corp. Phillip Price. Mereka berkongsi perbualan ringkas di tepi perapian yang diharapkan akan dijelaskan lebih lanjut pada musim kedua. Semak ia keluar:

Semua terperangkap? OK, sekarang lihat apa yang ada untuk musim kedua .